Bloggen och Explorer

Har suttit vid en Windows-dator och tog en titt på bloggen i Explorer 6. Satte kaffe i halsen. Har tagit bort menyn så nu ser det hyfsat ut igen. Avskyr jobbigt kodade mallar och CSS just nu. Och Explorer 6 då.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

För att svara på din egen webbplats, ange URL:en för ditt svar, som bör innehålla en länk till detta inläggs permanenta URL. Ditt svar kommer sedan att visas (eventuellt efter moderering) på den här sidan. Vill du uppdatera eller ta bort ditt svar? Uppdatera eller ta bort ditt inlägg och ange din inläggs URL igen.